Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2007 22:36 - Google Calendar
Автор: marto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5521 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От днес започвам да използвам Google Calendar!
 Това е въпреки нежеланието ми да използвам продуктите на Google!

 Днес установих, че започвам да изпускам сериозно срокове, пропускам срещи и то за такива неща, които отдавна очаквам с интерес! Прас! Няколко дни след събитието просто се усещам, че ми е изскочило от главата.  Много ме хваща яд! Точно в този момент, докато пиша, е такъв. Усетих, че съм пропуснал интересно събитие и много се ядосах на себе си.

 След кратко обмисляне на ситуацията и самонаблюдение установих, че трябва да си записвам! Тъй като голям процент от времето си прекарвам online, то най-добрия вариант е да си записвам online. Потърсих продукт, който да мога да пусна на собствен сървър, но нищо интересно. Сетих се за Google и след кратък преглед на продукта установих, че напълно покрива нуждите ми!

 Да ми е честито!


Тагове:   google,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. danyolka - Айде хаирлия,
15.11.2007 08:19
както се казва и повече никакви пропуски!!!:-)))
цитирай
2. marto - :)
15.11.2007 11:08
А дано!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marto
Категория: Новини
Прочетен: 471604
Постинги: 75
Коментари: 213
Гласове: 673