Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2007 13:27 - MacTeP
Автор: marto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3234 Коментари: 3 Гласове:
0



До MacTeP. Отворено писмо за контакт.

 Пускам мнението си тук, в моя блог, а не в други форуми или блоговете, тъй като не желая да ставам източник на така желания целеви трафик.

 MacTeP, обръщам се към теб по ник, тъй като така се представяш в Интернет простраството, което предполага, че предпочиташ да се обръщат към теб с ник вместо по име. В Интернет пространсвото.

 Виждам, че в последно време се разразява буря - всеки пише, маже, провокира. Дори и аз съм го направил, макар и неволно. Смятам да не се включвам в тази лудница, ако искаш да ми кажеш нещо, можеш да се обърнеш към мен. Оставил съм разнообразни контакти в Интернет. Сигурен съм, че можеш да ги намериш след като знаеш фамилията ми;-)

 MacTeP, не смятам, че е коректно да правиш обръщения към мен, на места където има огромна вероятност да не ги прочета! В случая приятел ми изпрати линк към поста ти в блог за СЕО. Ако целта ти е да правиш трафик на мой гръб, поне ми кажи, да знам да не се хабя с постове като този.
 Преди да седна да пиша този пост първо потърсих информация за контакт с теб. Единственото, което намерих е контакт форми, нито ICQ,/Skype нито мейл, нито GSM. Не че бих тръгнал да ти пращам любовни смс-и ;-) Все пак за човек представящ себе си като сериозен и с "чисто досие" се предполага, че няма какво да криеш, поне едно ICQ можеш да оставиш. Честно казано не намирам писането на пост в блог ми за коректна форма за контакт с теб, но я виждам като единствената.
 Ако желаеш да си изясним гледните точки, предлагам ти да се свържеш с мен, ICQ-то ми присъства в профила на блога ми.
 Не мисля, че трябва да има зломислие. Както казваш най-малкото сме бургазлии. Можем да си обсъдим въпросите на бира и цаца, както само при нас си знаем;-)

Поздрави и без лоши чувства



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - От MacTeP
16.12.2007 23:38
Здравей,

В доста от форумите, в които пиша има мое icq и друг начин за контакт с мен. Мен също ми дадоха линк към поста ти. Аз също не търся личности конфликти. Ако искаш да ми кажеш нещо icq-то ми е 125-903-433. Мисля че се сещаш какво в отношението ти е успяло да ме засегне и обиди, не е хубаво да се говори за хора, които не познаваш, нали? Тъпо е да се караме за глупости, все пак до някаква степен сме колеги.

Поздрави,
Динко Сотиров,
a.k.a. MacTeP
цитирай
2. marto - Радвам се за контакта. Явно е че си ...
17.12.2007 11:52
Радвам се за контакта. Явно е че си останал с грешки впечатление за отношението ми.
Виж си icq;-)
цитирай
3. анонимен - От MacTeP
17.12.2007 17:13
Добавен си, ще се радвам да си поговорим някой ден и да изчистим малкото недоразумение, което се получи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marto
Категория: Новини
Прочетен: 471588
Постинги: 75
Коментари: 213
Гласове: 673