Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 18:02 - Get.BG spam!
Автор: marto Категория: Новини   
Прочетен: 11233 Коментари: 14 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Рядко виждам по-тъпа реклама! Но ето, че я има!

Поредния спам този път идва от гет.бг - опит за онлайн магазин. Казвам опит, тъй като не вярвам един сполучлив продукт да се опитва да се рекламира по долу описание смешен начин;-)

 За какво става дума? Току що получих мейл от no-replay@get.bg, със следното дъръжание:

Уважаеми клиенти:)

Във www.get.bg разполагаме с ограничено количество VIP билети за концертите на KISS и METALLICA:

Добре! След като разполагате с ограниче количество, то тогава защо ви е необходимо да ми го казвате? Това е нашата малка тайна? Само между вас и хилядите наспамени от вас?;-)
 Ясно е, че се притеснявате, че  няма да се продадът билетчетата - ама да ви имам страховете 3-4 месеца преди концерта сме все пак.....


Тагове:   BG,   Spam,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Тия са големи нещастници виж -
23.02.2008 09:31
Ето какви глупости правят още
http://farmer.blog.bg/viewpost.php?id=156849
цитирай
2. анонимен - Г-н Видов,колко пари Ви обещаха Билла на четири очи???
23.02.2008 14:09
Нека г-н Видов да отговори, колко пари му обещаха Билла на четири очи?
Защо иска да „премахне”(по неговите думи) 32 търговски обекта, които хранят около сто семеиства, разположени „на ъгъла на улиците „Стефан Младенов” и „Христо Ботев” и на същото място да открие супермаркет за 50 работни места с доход минимална работна заплата.
Защо не им намери друго място или и той продължава политиката на предишния кмет,който изгони търговците пред „бившият нов театър”, както и някои търговци от общинския пазар в гр.Видин.
Това ли е неговата инвестиционна политика?
Нима не знае, че тези търговци са си плащали добросъвесно наема в продъжение на 12 години към общината, в която той работи, работил и преди но като общински съветник от друга партия – НДСВ,получал е и получава заплата от същите тези наематели и с лека ръка иска да ги срине.
Нека обществеността научи за това негово начинание!!!
Hushovete няма така лесно да се дадат,започваме битка след битка г-н Видов!!!!!!

(относно магазина в Стара Загора).Въпреки реномето си на чуждестранен инвеститор на българския пазар, БИЛЛА е една от веригите с най-ниско заплащане в Блгария. За сведение: заплатата допреди година за аранжор (да не се бърка с транжор) бе 143 лева за 6-часов работен ден, 5-дневна седмица, като персоналът се изнудва да работи на 6-часов работен ден - това по принцип е изпитателен срок - но това намалено работно време остава и далеч след изтичането на този изпитателен срок - в моя случай - повече от година. Работата е същата като за 8 часа. Това се запазва и в много натоварените зимни месеци, когато работата се доближава до това, което обикновено наричаме"хамалски труд". Извънредният труд не се заплаща, вземат се извънредно дни на персонала, които при напускане се "забравя" да бъдат компенсирани - нито чрез заплащане, нито като дни-компенсации. Единственото предимство е навременното изплащане на работната заплата - чувам отн бивши колеги, че вече е вдигната с около 15-20 лева...
цитирай
3. анонимен - Е това какво общо има с get.bg
28.02.2008 08:39
??? Немога да разбера що всякакви хора си пускат проблемите където им падне, тука не е мястото.
цитирай
4. marto - Не знам какво общо има и изобщо не му ...
28.02.2008 11:43
Не знам какво общо има и изобщо не му обръщам внимание:)
цитирай
5. анонимен - Toni
01.03.2008 01:48
Преди да ги обвиниш, че те спамят си виж профила с който си регистриран там и че си записан за получаване на новини от сайта им.
Така, че това не е СПАМ
цитирай
6. marto -
01.03.2008 23:44
Когато се записвах не са ме питали дали да ме спамят или не;)
Сега видях, че наистина съм регистриран за "промоции".
Интересно, че за една година едва сега получавам мейл.
цитирай
7. анонимен - мошенници, какво друго
18.03.2008 16:43
продават евтино, но и крадено, ако не вярвате, попитайте в 5 то районно, горките хорица, да си купиш стока за 1000 лева и да те привикат куките и да ти кажат, че е крадена, а най лошото е че теб те изкарват крадец, вярно че гет ми съдействаха при разпита, но Вие как мислите
цитирай
8. анонимен - nqmam problemi
25.04.2008 15:46
аз преди три дни си поръчах един пръстен и едни тонколони за компютъра и всичко си дойде днес както ми казаха , всичко си работи(за сега и дано да не се разваля) , но съм много доволен понеже четох и в други форуми колко нелюбезни били , но жената която ми се обади за потвърждение на поръчката беше много любезна,обясни ми всичко(понеже исках доставката ми да бъде преди 12:00 преди обяд)и жената ми каза , че това зависи от куриерската фирма и не ми обеща , че ще е точно когато искам , но доставката ми дойде в 11:00 и куриерското момче на "Спиди" беше много любезно.Аз със сигурност ще пазарувам пак от тях и им благодаря!!
цитирай
9. анонимен - Get.bg - долнопробна история
07.10.2008 22:54
Пазете се от този магазин.. гаранцията на електрониката при тях работи само ако се разправяте 2 месеца по телефона и най-накрая отидете с пушка в мизерният им офис.. побеляха ми косите и изхарчих 80 лв. за телефон, за да си оправят бакиите.. Груби, незаинтересовани и некомпетентни служителки.
цитирай
10. анонимен - e da ama
23.11.2008 02:04
е то и аз си купих колони но след 2 месеца, я има бас я не, я работи едната колона я не :-)
цитирай
11. анонимен - неблагодарен народ
12.12.2008 10:12
крадена стока.. ти чуваш ли се .... нелюбезен персонал.. вие не сте в час,защо говорите на изуст?
Притеснява ли се, че няма да си продадат билетите и то баш за Металика.. само дето тия билети бяха изкупени месец - два преди самия концерт.Да си беше проверил профила там преди да пускаш хапливи коментари..
Това си е то ... българска му работа,ако не погледнеш в чуждата паничка просто няма да си българин...
Аз лично съм си поръчвал 4 продукта от тях и пак ще го направя, защото не съм имал никакви дразги нито с операторите нито с времето им за доставка и не са ме викали в полицията защото били продавали крадени стоки.. хаха луди хора сте ей...
цитирай
12. анонимен - глупав човек
12.12.2008 10:36
@11
Много ясно, че се притеснявахте да не си продадете билетите - щото хората не поръчват онлайн, а си ги купуват на място или в крайна сметка от евентим, а не от гет.бг, а от там ето ти и притеснението ви;)
Българска работа е и да пишеш от офиса на фирмата си и да пускаш анонимни комнетари;)
цитирай
13. анонимен - 12
12.12.2008 17:48
ами не,всъщност си поръчах от тях 2 билета месец преди концерта,на 400 км от София го получих за 2 дена.имам още 3 поръчки освен билетите и никога не са се заяждали с мен както някой дразнители твърдят.Казвам го защото са се изсипвали лъжи и за мен на моето работно място (от завистливи хора) по абсолютно същия начин,без никаква причина.
цитирай
14. анонимен - mo6ennici
10.05.2010 23:57
аз им бях фен на гета, ама се оказа, че са “коректни” докато не излезе проблем със стоката им. Купих си телефон, който се оказа с лоша сглобка та се наложи да им го върна. след хиляди разправии без ниакакъв ефект, вече трета седмица чакам да ми решат проблема и решение няма. исках да говоря с накой от по-главните, ама такава опция няма имат там няколко дебила, които все едно и също си знаят “не е в нас проблема”
като гледам по форумите не съм само аз недоволен, най интерерсното е, че т.нар. управител се подвизава по форумите ама да се осъществи връзка между него и клиент не може. Окончателно съм решен да не се занимавам никога повече с тях и когото мога да предпазя да купува ще го направя.
СЪВЕТА МИ Е НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ get.bg !!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marto
Категория: Новини
Прочетен: 471464
Постинги: 75
Коментари: 213
Гласове: 673